Hej bloggvärlden!

HEY BEAUTI`S DÄR UTE!
Hur står det till i kylan? Hoppas på det bästa. ;D !
Jag kanske ska ta o berätta lite om mig själv. Jaha, det här är mitt första inlägg som sagt, Så får väl ta o skriva några rader om mig själv. Jag heter Jonna Hellqvist, är 18 år, är uppväxt i Malmö men är numera bosatt mig i Göteborg. Anledningen till att jag börja blogga är för att jag vill få ut tankar i nånting, o då passar ju blogg perfekt!   Min blogg kommer alltså handla om en 18årings tjejs tankar o funderingar, det kommer även tas massa egopics m.m.
hoppas ni får en trevlig stund med mig i min blogg helt enkelt o ENJOYIT!  
Vill ni veta mer eller varför inte bara chatta? kan ni ju alltid kontakta mig på; [email protected], alltid kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0