,

HEY HUN`S! hur mår ni? hoppas allt är som det ska. själv mår jag kanske inte så jättebra. Har klivit ett steg frammåt iaf, börjat rensa ut bilder i mapparna som jag har sparade i datorn, bilder på oss / sånt som påminner om oss om jag ska uttrycka mig någelunda,
j a g   s a k n a r   d i g  . min kropp skakar, inte av rädsla utav av ensamhet, det känns som ett tomt hål utan dig. Min andra halva utav mig bara försvann.


18/8 -07
det datumet satte vi som vårat, det höll inte i ett år, men ändå så är den dagen en sådan dag som väcker sina minnen till liv igen, och jag vill bara tacka för tiden som vi två hade, den var fin, och den kommer alltid att vara memorerad, tack för att jag fick vara en liten del av ditt liv, det var fint!

<3


Kommentarer
Postat av: J

guud va fin header!

2008-10-11 @ 17:18:51
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0