/::

Underbar låt! lyssna o njut!=)

Förlåt, har inte kunnat hålla bloggen uppdaterad på det senaste. Det har inträffat lite grejer, har haft både ögoninflamation och maginfluensa. Så jag har haft en ganska tuff vecka. Ögon har bara runnit o runnit, så fick åka till läkaren o fixa droppar som man droppar i ögonen. Har verkligen inte orkat ett knyft, hoppas ni har förstående!♥ , Nu börjar jag kunna se normalt igen o det röda börjar försvinnao jag kan öppna ögonen riktigt.:) så imorgon kanske jag kan drar iväg till skolan igen?=)  Har saknat skolan lite.;D  Nu undrar jag bara hur mycket jag har missat, under tiden jag varit hemma. Blir säkert ganska mycket o ta igen, ahja! det fixar sig med tiden. Hm, hur mår ni själva da? hoppas allt är toppppen! :D jao,men nu ska jag krypa ner i sängen med en varmkopp te.
 
jag får skriva mer när jag frisknat till riktigt! pusshej.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0